Nok ein vellukka Oldestafett
Postet av Olden IL den 25. apr 2011
Det var gode tilhøve og bra med publikum då den 57. Oldestafetten vart avvikla 2.påskedag. 28 lag deltok i hovudstafetten og 9 lag i ministafetten. Hyen vann både guteklassen og jenteklassen og sikra seg dermed vandrepokalane i desse klassane til odel og eige. GFIL vann dameklassa, Jølster herreklassa, Olden veteranklassa og Fabelaktige 5 open klasse. Vi kjem tilbake med meir stoff frå stafetten seinare.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Olden IL
Oldestafetten 19.04.26
07.04.2026
Sakliste årsmøte 24.03.26
17.03.2026
SKØYTELØP 2026
17.02.2026
Innkalling årsmøte 24.03.26
20.01.2026
Fjelltrimen 2025
17.12.2025