Status skiløyper fredag 18.mars
Postet av Olden IL den 18. mar 2011
Fredag kveld vart alle løypene oppkøyrde på ny. Det gjeld 4 km-løypa i bygda, skogsvegen til Avleiåsen og skogsvegane på Muri. Det er fine forhold, men kan bli litt blautt på dagtid ved mange plussgrader.
Logg inn for å skrive en kommentar.