Status skiløyper fredag 18.mars
Postet av Olden IL den 18. mar 2011
Fredag kveld vart alle løypene oppkøyrde på ny. Det gjeld 4 km-løypa i bygda, skogsvegen til Avleiåsen og skogsvegane på Muri. Det er fine forhold, men kan bli litt blautt på dagtid ved mange plussgrader.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Olden IL
Oldestafetten 19.04.26
07.04.2026
Sakliste årsmøte 24.03.26
17.03.2026
SKØYTELØP 2026
17.02.2026
Innkalling årsmøte 24.03.26
20.01.2026
Fjelltrimen 2025
17.12.2025