Jonas Henden Drageset vann to renn i Sogn

Postet av Olden IL den 31. jan 2011

Jonas Henden Drageset sikra seg to sigrar i 11-årsklassa i alpint i Sogn sist helg. Laurdag vann han slalåm i Hodlekverennet. Under krinsrennet på Sogn Skisenter dagen etter, gjekk han også til topps i storslalom. Vi gratulerer med flott innsats. Broren Emil køyrde også godt i klasse 8 år og yngre.

Logg inn for å skrive en kommentar.